Thursday, March 8, 2012

Effortless


A continuation of the novel, Thoughtless...

A lot can happen in a year. You grow, you change, you learn from your mistakes. And Kiera had made a lot of mistakes to learn from. But she had learned, and she was determined to never cause a man pain again, especially the amazing man who currently held her heart. But life offers new challenges for every relationship, and when Kiera’s love is put to the ultimate test, will it come out the other side unscathed?

Love is easy…trust is hard.


Olin enne „Effortlessi“ lugemist elevil, sest „Thoughtless“ oli mulle suhteliselt meeltmööda ja olin isegi mingil määral rohkem mehe poolt, kelle Kiera lõpuks valis ja ihkasin nende uuest algusest lugeda.

Järjes on rohkem armastust ja lugu on ka päikeselisem, kuid kahtlused ei lasu nüüd mitte Denny, vaid hoopis Kiera õlul. What goes around, comes around, right? Ma ei taha öelda, kelle ta valis, kuna see rikuks esimese osa ära, aga mul on hea meel, et valituks osutus just see inimene, kuna mulle tundus, et nad sobisid Kieraga rohkem kokku.

Probleemid ei kao, eriti, kui usaldust on raske võita, kui oled kedagi petnud või kui oled kellegagi petnud. Raske on usaldust võita, aga sama raske on seda ju ka taastada.

Mulle meeldis Anna ja kõige enam nautisin vist Griffini mõtteavaldusi, sest need olid nii randomid ja naljakad. Kiera isa ja tema reeglid ajasid ka suu kõrvuni, sest kui tütar on 21+ siis võiks juba lasta tal oma kaaslasega ühes toas magada, aga ei. Mehel ei lasta isegi üles korrusele minna. 

Lugu polnud nii pingeline kui eelnevas raamatus, ent nautisin siiski, kuid mu ootused olid veidi kõrgemad, seepärast vist pettusin natuke. Ei kahetse, et lugesin, tho.

Hinne: 3/5.

Lugemisjärjekord:
  1. “Thoughtless“
  2. “Effortless“

No comments:

Post a Comment